محل تبلیغات شما

خلاقیت، اصل و مرکز بازاریابی خوب است و بازاریابی تا زمانی که فروشی درکار نباشد، خلاق نیست. ایده هاي هوشمندانهممکن است بازاریاب را به وجد و هیجان آورند، لیکن تا زمانی که یک ایده اجرانشود و سود تولیدنکند، بازاریاب نباید اجازه استمرار آن را بدهد.

مفهوم بازاريابي كروي

13 راز مهم بازاریابی

بازاریابی چریکی چیست؟

بازاریابی ,ایده ,بازاریاب ,زمانی ,اجرانشود ,سود ,تا زمانی ,زمانی که ,ایده اجرانشود ,اجرانشود و ,و سود

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها